آرتا الکتریک

درباره سایت
آرتا الکتریک
انواع محصولات برقي مورد استفاده در ساختمان ها به صورت خانگي و صنعتي در اين فروشگاه موجود مي باشد. در اين فروشگاه همکاران صنعت برق روشنايي و الکتريکي مي توانند محصولات مورد نياز خود را با قيمت همکاري تهيه نمايند. تمامي محصولات موجود با قيمت رقابتي، کيفيت بالا و ارسال در کمترين زمان ممکن ارائه خواهند شد. از محصولات موجود مي توان به لامپ ال اي دي، لامپ اس ام دي، لامپ هالوژني، محافظ برق، رابط برق، هواکش خانگي، هواکش صنعتي، چراغ مطالعه، پنل سقفي، قاب اف پي ال، پرژکتور ال اي دي و ... اشاره کرد.

موضوعات سایت
آرشيو مطالب

جستجو

جستجو گر پیشرفته سایت





به همان میزان که انرژی برق تبدیل به جزء موثر و حیاتی زندگی انسان شده است قطع برق برابر با بی پاسخ ماندن طیف وسیعی از نیاز ما است. چراغ اضطراری یکی از وسایلی است که در این موارد به کمک مان می آید. و همچنین استفاده از چراغ مطالعه در کاربردهای مختلف بسیار فراگیر شده که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد.


مهمترین جزء چراغ شارژی: لامپ

بدیهی است با تغییر نسل لامپ ها از رشته ای به LED و سپس پیشرفت LED ها به سمت لامپ های SMD این پیشرفت ها نیز در ساختار چراغ های اضطراری به کار گرفته شد تا علاوه بر کاهش مصرف برق، طول عمر و زمان دشارژ شدن چراغ اضطراری را افزایش دهد. چراغ های اضطراری با لامپ LED و SMD دارای سازگاری های بالا با استاندارد های محیط زیستی هستند و لامپ های SMD در برابر ضربه نسبت به سایر لامپ ها مقاوم تر اند. از آن جا که چراغ های اضطراری از دسته وسایل قابل حمل هستند این ویژگی فاکتور مهمی در انتخاب به حساب می آید.

 

راحتی استفاده چراغ شارژی

چراغ  اضطراری در تنوع بالایی از طرح و تعداد LED (توان مصرفی چراغ اضطراری) متفاوت توسط برند های مختلف روانه بازار می شوند. خریدار می بایست با در نظر داشتن این نکته که تعداد لامپ های بیشتر ، روشنایی قوی تری را در چراغ شارژی به همراه داشته ولی زمان استفاده را با توجه به توان مصرفی کاهش می دهد و حتی حمل و نقل را مشکل می کند، اقدام به خرید چراغ شارژی مناسب با شرایط خویش کند.

جهت مطالعه ادامه مقاله و مقایسه و خرید انواع چراغ مطالعه و شارزی اینجا کلیک کنید.

سه شنبه 15 مرداد 1398
ادامه مطلب
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 36
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 8
باردید دیروز باردید دیروز : 70
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 181
بازدید ماه بازدید ماه : 153
بازدید سال بازدید سال : 1,349
بازدید کلی بازدید کلی : 7,700

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.138.105.124
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :